Πρόγραμμα Επιμόρφωσης «Εισαγωγή στη Unity»
(Φεβρουάριος-Απρίλιος 2024)

• Έναρξη προγράμματος: 19 Φεβρουαρίου 2024
• Λήξη προγράμματος: 8 Απριλίου 2024
• Ώρες επιμόρφωσης: 60 (2 ECTS)
• Διάρκεια: 7 εβδομάδες
• Μέθοδος υλοποίησης: Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (με βιντεοδιαλέξεις)
• Επιστημονικά υπεύθυνος: Αναστάσιος Μικρόπουλος, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
• Ακαδημαϊκά υπεύθυνος: Βλάσιος Κασαπάκης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
• Έναρξη εγγραφών: 29 Ιανουαρίου 2024
• Λήξη εγγραφών: 11 Μαρτίου 2024 (έως το τέλος της 3ης εβδομάδας του μαθήματος)
• ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
• Κόστος υποβολής αίτησης για λήψη πιστοποιητικού επιμόρφωσης: 60 ευρώ (€)
• Προθεσμία υποβολής αίτησης λήψης πιστοποιητικού: 8 Απριλίου 2024

25 1 24 Unity flyer

Ξεκινά στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ο νέος κύκλος του Προγράμματος Επιμόρφωσης: «Εισαγωγή στη Unity». Το πρόγραμμα υλοποιείται με βιντεοδιαλέξεις σε μία καινοτόμα πλατφόρμα μάθησης με διαδραστικό περιεχόμενο (βιντεοδιαλέξεις, quiz, δραστηριότητες, λειτουργία forum, σημειώσεις κ.ά.).

Σκοπός προγράμματος:
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εισαγωγή στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών και εφαρμογών Unity. Το μάθημα ξεκινά με την επεξήγηση βασικών εννοιών των τρισδιάστατων γραφικών, την παρουσίαση της διαδικασίας απόδοσης τρισδιάστατων γραφικών σε πραγματικό χρόνο, και την παρουσίαση της διαδικασίας εγκατάστασης της Unity. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι μέθοδοι προσομοίωσης φυσικών αλληλεπιδράσεων στη Unity, ο κύκλος ζωής των εφαρμογών που δημιουργούνται με τη συγκεκριμένη μηχανή, και οι βασικές αρχές και τα εργαλεία του οπτικού προγραμματισμού που προσφέρει η Unity. Τέλος, το μάθημα συζητά τους ενεργοποιητές και η χρήση τους, ενώ τελειώνει με την παρουσίαση της διαχείρισης ήχου και την υλοποίησης απλής διαδραστικής εφαρμογής.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Σε κάθε ενδιαφερόμενο. Ενδεικτικά, απευθύνεται σε:
• Απόφοιτους/ες ελληνικών Πανεπιστημίων και Επαγγελματίες στον χώρου του Σχεδιασμού και της Ανάπτυξης Εφαρμογών και Παιχνιδιών
• Φοιτητές σχολών συναφών με τα παραπάνω

Διδακτικές Ενότητες & Διδάσκοντες
1η ενότητα: Απόδοση σε πραγματικό χρόνο & εγκατάσταση της Unity
2η ενότητα: Γραφική διεπαφή και διαχείριση αντικειμένων
3η ενότητα: Τρισδιάστατα γραφικά & Unity
4η ενότητα: Φυσικές αλληλεπιδράσεις στη Unity
5η ενότητα: Κύκλος ζωής εφαρμογών και οπτικός προγραμματισμός
6η ενότητα: Ενεργοποιητές στη Unity
7η ενότητα: Διαχείριση Ήχου - Υλοποίηση διαδραστικής εφαρμογής

Διδάσκων: Βλάσιος Κασαπάκης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Δωρεάν παρακολούθηση: Έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε το μάθημα δωρεάν. Με αυτή την επιλογή προσφέρεται πρόσβαση σε όλο το υλικό του μαθήματος (βιντεοδιαλέξεις, ασκήσεις και εργασίες) και το forum.
Δυνατότητα απόκτησης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης: Εφόσον επιθυμείτε με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος να λάβετε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μπορείτε να υποβάλετε την αντίστοιχη αίτηση.
Η υποβολή της αίτησης μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι την ολοκλήρωση του μαθήματος, δηλαδή μέχρι τις 8 Απριλίου 2024.

Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον Οδηγό Σπουδών, πατώντας ΕΔΩ.
Οι εγγραφές και η υλοποίηση του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί μέσω της σελίδας: https://coursity.gr/courses/course-v1:UOI+Unity+2024_T1/about

Επισκεφτείτε την καινοτόμα πλατφόρμα μάθησης και εγγραφείτε τώρα στο www.coursity.gr